13 Ocak 2011 Perşembe

Adolf Hitler ile samimi ve içten bir söyleşi...




Neden adolf hitler?

Babam tam bir sinema tutkunu schindlerin listesi filminden etkilenip bu ismi koymuş.Hatta scar face filmi de favorileri arasında yer alır.O filmde 182 kere fuck kelimesi kullanıldığı için Adolf Hitler 182 koyucakmış da kütükte sorun çıkmış.İyiki de öyle bir sorun çıkmış (gülüşmeler)

Kütük demişken kütüğün nerede?

Askerlikte doğuya düşmemem için gelsenkirchen’e aldırdık.Ama doğma büyüme wolfsburg’luyum.


Hangi takımı tutuyorsun?


Takım tutmam ama sıkı bir köln taraftarı olduğumu söyleyebilirim.

Asker olmasaydın ne olurdun?

Sanırım felsefeci veya düşünür falan olurdum.Şu an facebook ta benim olduğu söylenen 256 ileti paylaşılıyor ve like oranları da bir hayli yüksek.

“Bir gün gelecek, öldürmediğim her yahudi için bana küfredeceksiniz” cümlesi size mi ait?

Hayır ben “bir gün gelecek minibüse binince önemsemeyip almadığım her 5 kuruş para üstü için bana küfredeceksiniz” demiştim. Çarpıtılmış.

Savaştan boş kalan vakitlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Ailem ile vakit geçirmeyi seviyorum.Gece yaşantısına pek düşkünlüğüm yoktur.Bazen de 2.dünya savaşı filmlerini Almanların tarafını tutarak izliyorum.

En sevdiğiniz aktor?


Brad pitt’i severdim ta ki inglourious basterds filmine kadar.


Benden bu kadar son olarak dergi için birkaç fotograf çekebilir miyiz?

Tabi neden olmasın.

www.myspace.com/adolfhitler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder